Jak dodać wpis?

1) Aby dodać firmę do katalogu przejdź do zakładki CHCESZ DODAĆ FIRMĘ? i kliknij DODAJ FIRMĘ.

2) W celu zarejestrowania firmy należy wypełnić formularz rejestracyjny. Należy wypełnić wszystkie wymagane pola formularza. Następnie należy wybrać interesującą nas kategorię. Ewentualnie można wybrać dodatkową kategorie, w których firma ma zostać umieszczona.

3) W części „Wizytówka”, tworzą Państwo swoją wizytówkę, czyli opis firmy i ofertę(charakterystyka firmy, prezentacja firmy, informacje o firmie, obszar na jakim firma działa, produkty lub usługi firmy, co firma sprzedaje, co oferuje klientowi). Macie Państwo do dyspozycji pasek narzędzi, który umożliwi pogrubienie, podkreślenie, zmiana koloru czcionki itp.

4) W części „Banner”, możecie Państwo zareklamować swoją firmę, produkt, usługę lub wpisać slogan reklamowy używając kilka wyrazów, wybierając swój kolor tła. Bannery reklamowe wyświetlane są na stronie głównej oraz w katalogach danej branży, bannery posiadają przekierowanie na Państwa wpis w portalu(wizytówki). Bannery wyświetlane są losowo, bezpłatnie.

5) W celu zakończenia rejestracji należy użyć przycisku DODAJ(znajdujący się na samym dole formularza). Wpis przed pojawieniem się w katalogu jest sprawdzany przez moderatora, błędne wpisy są odrzucane.

6) Po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzymasz od nas e-mail ,na którym znajdować będzie login, który może służyć do zalogowania się na swój profil w portalu MyWpis.pl

7) Po zalogowaniu każdy wpis, który dodasz do katalogu przypisze się do Twojego konta, co zapewni Ci w przyszłości, jeśli zajdzie taka potrzeba, dowolną jego edycję.